מהי מלחמת גוג ומגוג, ומדוע היא מתוארת כמלחמת אחרית הימים

שלום לכולם,

מהי מלחמת גוג ומגוג ומדוע היא נתפסת כמלחמה האחרונה? רבים חושבים כי מלחמת גוג ומגוג היא מלחמה בין מדינות בעלות עוצמה אדירה, יש החושבים כי המלחמה תהיה בין מדינות שיש להן יכולת גרעינית, או יכולת ריגול לוויינית או מלחמה בין מדינות שיש להן יכולת טכנולוגית שוות עצמה, אך כל המחשבות הללו והתיאוריות הללו הן ילדותיות.

מדוע? כי מי שנוטה לחשוב כך תופס את המעטה החיצוני של החיים, את המעטפה, את הנרתיק, את התיק, את הכיס שבו מונחים החיים ולא החיים עצמם.

מלחמת גוג ומגוג היא מלחמה המתנהלת תדיר בנפשו של אדם. גוג ומגוג גימטריה שבעים. ומלחמת גוג ומגוג הוא מצב בו נלחמות שבעים אומות שבנו בישראל שבנו, שבעים אומות, שבעים לשון כנגד אלוף אחד, אלופו של עולם, שבעים ידיים מקבצות נדבות כנגד אחת שנותנת, שבעים לשון כנגד לשון הקודש, שבעים אומות כנגד גוי אחד בארץ.

האין כנגד העין, הנסתר כנגד הנגלה, וזו המלחמה האיומה ביותר, היות שהיא מתרחשת ברבדים הכי כמוסים של הנפש, ואי אפשר למדוד את איכותה או את כמותה, לא ניתן למדוד את יכולת האש, את עוצמת הפצצות, את הנזק שהיא גורמת לאויב, ומי הוא בעצם האויב, אלופו של עולם האוהב, או שבעים אומות בעלות הע'.

לכן אין מה לחשוש מיכולת גרעינית חיצונית של טירן זה או אחר או מפטפוטי הסרק של מוכתרים חולפים כאלה או אחרים. האמת נמצאת בפנים. ומלחמת גוג ומגוג היא מלחמה בין החיצוניות לפנימיות, בין הקליפה לפרי, בין הכלים לאורות, בין שבעת מלכי אדום שמלכו ומתו לבין ריבונו של עולם האינסופי, אז למנצח שיר מזמור.

כל טוב לכולם ושנה טובה ומתוקה